Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?

Her bir araya gelişimizde iletişimle ilgili sorduğumuz sorular ve yine kendi sorularımıza kendi aklımızca verdiğimiz yanıtlara rağmen, bize sabırla doğru cevabı göstermeye çalışırken, kitaplarına çok küçük bir bölümünü yansıttığını düşündüğüm birikimiyle gerçekte bizlere "tahammül ettiğini" anlıyorum.

- Tuncer Köklü (Ata Holding Koordinatörü)

Kitabınız yılların tartışmasına noktayı koydu. Yıllardır etrafında dolanıp, adlandıramadığımız "şeyi" tanımladı. Saygı (bunu adlandırabilmiştik) ama beğeniden kaynaklanan bir saygı. Dolayısıyla "beğeni" imiş işin özü. Bütün büyük keşifler de olduğu gibi; ne kadar basit, ne kadar sade ama nasıl da insana "Hah, işte budur!" dedirtiyor.

- Yasemen Köne (Garanti Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı)

Bir solukta, büyük bir keyifle okudum. Kitabınızın, bizim gibi profesyonellerin hem iş hem de özel hayatlarındaki ilişkileri yönetmede pek çok ders çıkarabilecekleri değerli bir başvuru kaynağı olduğunu düşünüyorum. Çok samimi ve yalın bir dille kaleme alınmış; yukarıdan bakan bir duruşu olmayan, tam aksine "benim hatalarımdan ders alın" diyecek kadar özeleştiri yapan bu kitabı, tüm meslektaşlarıma tavsiye ediyorum. Bir sonraki kitabınızı dört gözle bekliyorum.

- Kadri Mutlu (Digiturk Kurumsal İletişim Direktörü)

İletişim duayeni olarak Ali Saydam'ın sektöre armağan ettiği eserini beğeni ve ilgiyle okudum. Kitabın sektör için önemli bir kaynak olacağı muhakkak. Böyle bir eseri hayata geçirdiği için Ali Saydam'ı kutluyorum.

- Erol Üçer (GAMA Holding Onursal Başkan)

Bu tür kitaplarda genellikle yer alan teorik anlatımlar yerine somut olaylara ve örneklere bağlantı yapılması, mizahi bir üslup kullanılması, okunmasını çabuklaştırdığı gibi üretilen fikirlerin algılanmasını kolaylaştırıyor.

- Temel Atay (Koç Holding A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Vekili)

Okuması çok rahat bir kitap; kendimi zenginleşmiş hissettim. Anlattığınız öyküleri okurken, olayları ne kadar berrak ve macera duygusu içinde anlattığınızı fark ettim. Kitapta en zevk aldığım anlar anlattığınız öyküleri okurken oldu. Kitapta gerçekten kendiniz olarak varsınız; ne iseniz o şekilde göstermişsiniz. Çok güzel bir hediye verdiniz bu topluma, kendi adıma bu hediye için teşekkür ediyorum. Zaman geçtikçe bu hediyenin anlamı büyüyecek. Öyle hissediyorum. Ve çok önemli kavramları ulaşılabilir kıldınız, bunun için de ayrıca sağ olun. Sitemde kitabı tanıtacağım. Daha başka kitaplar bekliyoruz, diyerek...

- Doğan Cüceloğlu

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789751418739
Yayın Tarihi :2018-11-02
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :256
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :148 X 224
Emeği Geçenler :
Yazar   : Ali Saydam
Editör   : Nejla Feroğlu
Grafiker   : Kaan Atılgan;Metin Özkan
İlgili Eserler