Kaynaştırma, genel bir ifadeyle sınıf öğretmenine ve özel gereksinimli öğrenciye destek özel eğitim hizmetlerinin sağlanması koşulu ile özel gereksinimli öğrencinin öğretimini genel eğitim sınıflarındaki akranları ile birlikte sürdürebilmesidir. Kaynaştırma süreci sadece öğretmen ve özel gereksinimli öğrenciyi ilgilendiren bir süreç değildir. Kaynaştırma; okul yönetimi, okuldaki tüm öğretmenler, uzmanlar, diğer personel, normal gelişim gösteren öğrencilerin ve özel gereksinimli öğrencinin ebeveynleri, okuldaki diğer öğrenciler, Milli Eğitim Bakanlığının görevlendirdiği kişiler, okul dışından uzmanlar ve toplumdaki diğer kişiler ile bütünleşen, etkileşen çok yönlü bir süreçtir.
(Önsöz'den)
Format | :Kitap |
Barkod | :9786055472269 |
Yayın Tarihi | :2011-01-01 |
Yayın Dili | :Türkçe |
Orjinal Adı | :Kaynaştırma İle İlgili Yüksek Lisans-Doktora Tezler Bibliyografisi ve Kaynaştırma Alanında Yapılan; |
Baskı Sayısı | :1.Baskı |
Sayfa Sayısı | :182 |
Kapak | :Karton |
Kağıt | :1.Hamur |
Boyut | :160 X 240 |
Yazar | : | Gülden Uyanık Balat |
Yazar | : | Kudrettin Açar |
Yazar | : | Tuna Şahsuvaroğlu |
Yazar | : | Gülden Uyanık Balat;Kudrettin Açar;Tuna Şahsuvaroğlu |