Reklam bir yere ışık tutarken diğer tarafı karartır mı? Soruya yanıt, başlıktaki görme sözcüğünü ikili okumada: biri, emir kipinin olumsuz şeklinde, diğeri görmek eyleminde...
Işık tutmanın, aynı zamanda ışığa bakanı körleştirebileceği ya da ışığa bakanı bizzat karartabileceği öngörüsü birinci okumanın kaplamını oluşturur. Gözün doğal işlevini eyleme geçirme ya da bakış öncesi düzeni tesis ise ikinci okumanın içlemini belirler.
Reklam bir yandan gizler bir yandan da ifşa eder, kapısı görsele açılan her iletişim imkânı gibi.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789944979757
Yayın Tarihi :2013-04-16
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Reklamın Görme Dediği
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :519
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Mete Çamdereli
Editör   : Zeynep Akıncı